tisdag 24 november 2009

BRA KÄNSLA....

Har precis kommit "hem" och är så jääävla hungrig håller på att avlida!!
Ska laga mat nu och det blir kyckling me ris :)

Haft en GRYMT bra dag idag är sååå nöjd!!!! Körningen gick mycket mycket bättre
(än i går) när jag bara fokusera och va bestämd! Min körlärare va nöjd med min ändrade inställning =) Sen har jag och en kille Jonathan(från bilskolan) pluggat som fan hela dagen och de går riktigt bra faktiskt.Vissa smådelar jag måste läsa på mer om..
Men känns riktigt nice..De flyter på nu..
SKA FIXA DETTA!! ;)

Är på så bra humör..Finns inget bättre än när du bestämt dig för en sak och se fixar du det ..FEELS GOOD....

Ha en bra tisdag kväll alla! För min del blir de plugga och ev Desprate Housewifes el Transformers 2 =)

Ciao ciao!

1 kommentar:

  1. Hej tjejen ! Hoppas körskolan går bra! Fin ny blogg men helt sjukt att någon raderat den!!!! kraaaam!

    SvaraRadera