söndag 22 november 2009

Natt uggla...

Kan inte sova!! Är inte ett dugg trött men måste nog gå o försöka sova snart..Så inte hela dagen blir förstörd i morgon.. ;) Blir en lång promis BEFORE BREAKFAST IAF =)
Och sen ska jag förmodligen träffa Sandra mm (dom jag hookat upp med från bilskolan :) ) Få se vad vi hittar på..Finns inte så jätte mkt att göra här i falun B-) haha blir nog lunch i stan el nåt el bara umgås.Trevligt!

På kvällen är de dags att plugga igen!!
Läsa läsa läsa + göra testerna på datan.Teorin känns rätt bra...Tror inte de blir några problem.Körningen går oxå jätte bra men de är uppkörningen jag är mest nervös över....!!Men de ska väl oxå gå bra...Hoppas jag ;-)

Kommer va så SKÖNT att ha körkort sen LOVLEY!!

Det är många som undrar tänker och har åsikter.. Men det är mitt liv mina val mina beslut... Folk är så nyfikna.. ;) Ni märker sen hur de blir och hur de går.... ;)

Sweet dreams alla... ska göra ett försök..
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar