fredag 20 november 2009

Ny Blogg...

Jahaa då va det bara göra en ny blogg eftersom nån DUM JÄVLA IDIOT lyckades ta sig in och raderade bort heeela min blogg..Jätte roligt ..så jävla omoget..Personen ifråga kan inte va mer än 5år och trött på livet!! Men aja....Vem bryr sig sig mera fixar till den här nya sen ;)

Är nå sjuuukt trött idag,Måste bero på att jag fick sovmorgon idag till kl 11 nu =)
Ska på körlektion 12.30 .Sen är det heeeellllg :) :)
För min del blir de plugga plugga plugga..ev ta en cider i Falun..B-)
Hade tänkt at komma hem men är INGEN bra ide.......... + att jag kommer slösa massa onödiga pengar spom jag inte kan göra,så Im staying here!

Dags för frulle och börja röra sig....Ciao ciao

Obs Ni om inte messat mig kommentera så jag får era blogg adresser =)


2 kommentarer:

  1. fan va drygt att bli av med sin blogg. förstår verkligen att du blev irriterad! ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Ja så irriterande... =(
    Men får fixa till den här nya ;)

    Trevlig helg KRAAAAM

    SvaraRadera