måndag 23 november 2009

Pluggat massa....

Sitter här och har pluggat massa teori.
Gjort 2 testpå datan oxå, alla rätt på ena "Förädiska situationer" och godkänt på andra
(slut test)(64 rätt av 70)
Finns olika test i olika kategorier man kan göra och det går rätt bra faktiskt.
Lite kvar att lära mig om tilläggs tavlor,Parkeringsskyltar/regler med datum osv...det ska nog gå bra ,ska plugga plugga plugga!Men det är så mkt onödigt skit dom lagt till i teorin och krånglat till de ;)

Va på bilskolan hela dagen idag mellan kl9-15 Hade 2 körlektioner..
Gick väl sådär idag ;-( Vet inte vad de va för fel på mig?!?
Tvekade i 2-3 trafiksituationer..ingen bra!!Körde när jag vet att jag skulle stannat oh tvärtom..Hjärnsläpp!
Så i morgon bli de fokusera 110% för jag vet att jag kan bättre!!

Saknar min Miranda massor..sjuuukt mkt <3 Började nästan gråta igår när hon sa
-Mamma du måste komma hem nuuuuu har ritat till dig så kommer du hem nu ?

Saknar.. <3.. oxå..... Det är bra en vecka kvar i know...
Men när man är helt själv och inget att göra de e då man saknar som mest ..
Och saknar er My Friends oxå tjejmiddag el nåt när jag kommit hem??

"BORTA BRA MEN HEMMA BÄST"

Ciao ciao

1 kommentar:

  1. som jag sagt förut: du är fanemej den starkaste människan jag känner! du är helt otrolig melissa! såklart du saknar din dotter massa och även D, kärlek är kärlek! men iaf, JAG vill (SKA) träffa dig så fort du är hemma igen! okej?! :) keep on rockin' babe! <3

    SvaraRadera