söndag 20 december 2009

Bak dag :)


Blev ingen thaiboxning för mig idag miranda blev ännu mer dålig i natt , hosta så hon kräks och super snorig :( så vi har inte kunnat göra nåt annat en varit hemma men då har vi haft tid att baka ;) Blev en godis tårta (med mosad banan-grädde,vaniljkräm,nötkräm i )som jag och mirran gjort och nu ska vi baka vanilj drömmar :) såg att mitt blogg inlägg jag skrev igår blev publicerat idag skumt?!? Wii bara några dagar kvar till jul.. LOVLEY! Vi ska fira hos min brorsa med Anna och hennes familj i nynäs ska bli super trevligt ,3de året i rad :):) bye bye!

2 kommentarer:

  1. Hey =)

    kul att se tårtan, såg super mumsigt ut!
    Kram på dig och ha en fin jul, och nyår så ses vi på klubben någon gång =)

    SvaraRadera
  2. shit va god tårtan ser ut mmmm :)

    SvaraRadera