tisdag 29 december 2009

Hos Alex =) =)

Sitter hemma hos Alex och chillar pratar om allt mellan himmel och jord =) Julia sover så henne får jag se nån annan dag <3<3
Är gryymt kallt ute håller på att avlider!!
Ska tydligen bli ännu kallare på nyår .Brrrrr. Kylan är inte bra för en gammal bil heller *skratt* Dörrlåset till bilen fryser fast hela tiden så de är ju jättekul att hålla på att mickla med de så fort man ska åka nånstans.. men men har en bil iaf och den går bra;) :)
Idag hade jag en rejäl sovmorgon el sovdag kanske jag ska kalla det hehe
Sov hela eftermiddan oxå de ni =)

Igår hade hade vi chill kväll hos Elin .
Jag Sandy & Linda köte mat från kassmyra och åkte dit o käka.
Linda åkte ganska tidigt och jag Elin & sandy satt och snacka fram till halv ett nångång va super trevligt! skjusade hem Sandy innan jag åkte hem till min darling <3

Ska va här ett tag nu sen blir de film hemma. löööövley!!
E så skönt att va ledig nu bara vara..
men saknar min sessa!!!

Have a good night everyone!!! P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar