fredag 25 december 2009

Lovley..

Julafton: Började dagen med att åka hem till min mummi för att äta julgröt.
Alla i familjen va samlade förutom syrran min . Sen va de åka hem för att göra oss i ordning packa ihop alla klappar (som tomten kommit med ;)) och åka till Nynäshamn. Vi åkte hem till Annas föräldrar för att fira jul .Det blev jag Mirran & D, Brorsan & Anna,Amanda, deras barndoms kompis Leifi min brorson jimmy och Annas föräldrar :)
Vi missade Kalle Anka iår för vi va lite sena ..jag & darling i ett nöt skal hahaha ;)
Men efter vi varit där en stund ringde de på dörren och "Tomten" kom!!! Amanda (snart 2 år) Blev ledsen och rädd men Miranda blev JÄTTE GLAD!!! Tomten delade ut klapparna till tjejerna och när han va klar kläckte Mirran ur sig -Tomten jag älskar dig " Så sööööt!! Och hon hade massor att berätta till tomten ;) :)
Sen blev de julmiddag supergott fast jag e rätt liten i maten.
Äter ingen skinka,jansson,sill,röbetsallad el nått annat konstigt utan håller mig till de barnen äter köttbullar ,prinskorv,potatis och ägg *skratt*
och självklart blev de tomtegröt igen och massa gott på de ;) kunde ha rullat tillbaks till tumba så mätt som jag va! Julen va helt perfekt!! Lovley...<3<3

Skippade Tbs orkade inte gå dit trots allt tjat från alla!! Skjussade Ninni & fredde ner dit och såg kön..Herregud never ever att jag skulle ha ställt mig att köa för att komma in!! Va bara hemma och chilla med D ...<3
däremot ikväll ska jag hitta på något med Lina och ev Alex =) =) Kommer bli riktigt trevlig.Blir nog middag? lite vin? och ev ner til Tbs men ser de ut som igår när vi går ner skiter jag it ..Haha

Nu ska jag börja pyssla med Mirran ,vi ska måla och göra pärlhalsband!

Bye bye!

1 kommentar:

  1. Bilder kommer nåt knas nu att föra över från digital kameran...

    SvaraRadera