onsdag 23 december 2009

Shopping time....

På jobbet vi har de jätte lugnt ,De e klart de e ju dan innan julafton ;)
Fast ok dan har inte börjat ännu men av erfarenhet brukar vi ha de sååå lugnt.
Men själv känner jag mig jätte stressad !!!
Ska handla julklappar idag och jobbar til kl 17 =( Vääärldelöööst !!
Men tar en sväng på lunchen och sen har man väl ca 3 tim på sig efter man slutat de mesta stänger kl 20..

Fuck all den här julstressan ..och all annan skit!! I morgon e de julafton och tomten kommer! Kommer ha en en sån glad & lycklig Miranda =) =) och de är de som räknas!! ;)
Lägga allt annat bakom sig så länge...

Dom flesta ska till årets "happening" TBS *ASG*
på julafon el juldagen. Få se hur de blir för oss iår om vi ska dit el om de blir en riktig "familje" dag ALL DAY.. ;)
Isf blir de första året typ som jag inte går dit.. ;) :)
(Har gått varje år jag bott i sverige)
Känns som att de e inte så viktigt.. Men få se..Inget som är inplanerat iår!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLA!
Hoppas ni får en underbar julafton!!!

Kram kram

1 kommentar:

  1. Miss you like hell to!! Skönt att dagen gick bra allafall :) fick min sötnos ikväll, hon sover nu. Taggad inför morgondagen haha!! antar att det är samma för miranda :) tomten hit och tomten dit hahaha!! Ska bli underbart o se hennes min imorgon när hon ser julklappen vid hennes säng :)hoppas bara hon inte hinner vakna innan jag e färdig med frukosten...
    Puss på dig My best friend <3 hoppas du får en underbar julafton!! Puuuuuussss

    SvaraRadera