torsdag 17 december 2009

SNÖ KAOS!!!

Herregud vilken morogn..!! Totalt kaos...
Vi gick ut vid kl 7 i morse för att skotta fram bilen som va helt insnöad/inplogad! Tog nästan 1 timme (taack underbar D för att du hjälpte mig ;) :) )
Väl när jag kom iväg så fastnade jag mitt i korsningen vid gula villan,skit kul ;-( men fick hjälp av 2 grabbar att putta loss bilen haha
Sen fastnade jag 2 gr i statioil backen..Där började mitt humör för detta snökaos brista och jag höll på att få ett riktigt utbrott F'n vad arg jag va..! men kom loss till slut efter mkt om och men.. Tvingade ner en hel rad med bilar för att själv hitta fäste och kunna åka upp igen!
Det satt fast bussar i tumba backen ,bilar stog stilla även vid skäcklinge hade det fastnat en buss.. Men lyckades ta mig till jobbet till,slut va här ca 09:40 bara 2,5 tim ;)
Frågan e hur jag ska ta mig hem sen..??!!

Sen när jag äntligen kommit till jobbet blev det strömavbrott i hela området här även Ninnis jobb hon ringde mig ;)
Höll i sig ca 35min... hahaah What a day :)

Ígår hade jag & D Mys chill kväll... <3<3
Såg "HOUSE OF WAX" med Paris Hilton skräckis och den va bra :)

Nu de lunchtime!

Bye bye

1 kommentar:

  1. Okej. Skänt med körkort va? :)
    Fan va roligt, har inte ens planerat vad jag ska göra på nyår än :P Tiden går för fort.
    Yes julafton blir det Tbs :) Ska du dit?

    SvaraRadera