måndag 14 december 2009

Suck....

Idag har bara tiden ruuusat iväg! Va på Mirandas lucia tåg i morse..vi va utomhus på dagis Tycker de va en dålig ide..varför kunde man inte vart inne bara ,va mkt bättre förra året! Bara för att du inte jobbar kvar där Elin ;) Det va ingen riktig organisation..Kaos va det! Sen ville inte ens Miranda va med på tåget så hon kollade med oss i stället hahahah

Började känna mig jätte hängig & febrig..så efter tåget åkte jag hem..helt förstörd =( Jag som inte ville bli sjuk..La mig i soffan med D och sov till kl 15 ca!!
Kan ni fatta heeela dagen sov jag! Känns ju sådär eftersom jag antagligen inte komemr kunna träna i morgon heller..jävla skit.. Blir att va hemma i morgon med sen måste jag jobba får knapra ipren & vila och nässpray är ett måste!

Nu blir de chilla ta en kopp the ...ingen större matlust..

"Nyår iår komemr bli ritkgit NICE ..De kommer bli ett riktigt nyårs party!!! Sweet.. Har tagit de lugnt ett bra tag nu och kommer göra de fram tills dess... ;):)

Bye bye!

4 kommentarer:

  1. Det är ju jätte fint när dem har lucia tåg ute. Mina tjejer hade det förra året, men inte i år och det känner jag mig lite besviken över. Man kanske är nöjd med det som man är van vid :) // T trissidamer.myshowrooom.se

    SvaraRadera
  2. meeeen va söt du är:) hihi. måste ses snart ju!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja kanske e så att man är nöjd med det man är van vid ;) :) Men de va rörigt..Barne bara sprang omkring och kändes dom att dom inte hade koll på nåt ;)
    dom hade slagit ihop 2 avdelningar mm.. va inte så lyckat ,va mkt finare förra året =)

    Spanade in din blogg Trissidamer.myshowroom.se men gick inte att kommentera ;-(

    SvaraRadera
  4. vad skumt, det ska gå... ska kolla upp det :)

    SvaraRadera