onsdag 20 januari 2010

2006-01-20 kl 09:32

Kom min prinsessa till jorden!!! Idag är det exakt 4 år sen!
Guuud tiden går så fort kommer ihåg när hon föddes som de va igår.. <3<3
Mycket bra som hänt sen dess och en del dåligt men hon är helt klart de bästa som hänt mig! <3<3

Idag ska hon firas lite få välja mat
(gissar på att hon väljer donken el pannkakor haha :))
Sen blir en liten present och glass måste vi sjävklart ha =)

Har fått läkar tid til mirran nu oxå i feb kolla hennes polyper??
Hon snarkar så väggarna håller på att ramla in och vaknar till av hennes egna snarkringar (som at hon inte får luft).
och jag skojar inte när jag säjer att de LÅTER! Går inte att sova brevid henne..
Fråga Lina L hahahahahahah ;)

Va på träningen igår och de va grymt!!Gick riktigt bra faktiskt men nu kändes 75min så lite när man kört 2-3timmars pass ;)

Ne dags att fortsätta med dagens sysslor!
Bye bye

1 kommentar: