söndag 17 januari 2010

<3<3MIRANDA<3<

Min dåliga dag blev till en bra dag el bra kväll efter en lååååång väntan på mitt hjärta!
Äntligen kom hon!!
vi har lagat mat varit på promis kollat på Bolibompa och lyxade till de med popcorn & choklad =)
Hon har sagt "mamma jag älskar dig säkert 300hundra gånger!! jag bara smälter har saknat henne såååå mkt!!

Ni som har barn ni vet men ni som inte har..när man har fått barn då lever man för sitt barn/sina barn i första hand.Jag gör de iaf..Dom flest ajag känne rgör de ;)
Att hon mår bra och har de bra är de viktigaste det är NR1!Sen kommer resten..Helt sjukt är det när man tänker efter.Kan inte föreställa mig ett liv utan henne kan inte fatta att jag nångång levt ett liv utan henne utan att ha barn.Nu va jag utan henne i nästan 4 veckor och de fanns ett tom rum hela tiden..
Kna inte fatta folk som gör illa sin barn,lever destruktivt el rent ut sagt skiter i i sina barn ! Hur fan är man funtad då??!!

Min Miranda är mitt allt
Baby girl, mummy loves you!!!

1 kommentar: