fredag 29 januari 2010

"Döm inte allt du ser "Döm inte allt du hör" Bara om du vet att de ligger en sanning bakom...

Nu är vi 3 st brudar som är sjuka och förskylda av oss som ska ner till Mariestad i morgon! Ingen höjdare men bara att bita ihop dricka redbull så blir de nog bra ;) Hahah
vi e 5 st som åker i våran bil resten möter vi där så inte direkt så vi tänkte ställa in resan ! NO WAY! ;-) blir vila idag knapra ipren och hoppas på att man blir lite bättre tills i morgon.
För mig blir de rätt slappt för Annie ska börja köra,sweet gumman love ya!
(bara hon o jag som har körkort)

Satt och tänkte på en sak..Det finns ju alltid folk man gillar och inte gillar.
Vissa klickar man med vissa inte. Sen är de så att man inte gillar vissa på grund av saker man fått höra av andra saker dom sagt el gjort osv..och det är ju så det finns några jag inte gillar som jag inte känner,utifrån de jag sett&hört..Dom flesta brukar tycka el tänka så om nån..Man ska inte dömma nån man inte känner men i bland är de svårt.Jag brukar va neutral ,inte bry mig
men nu dömmer jag..Efter de jag fått höra"
"Du är äcklig& skabbig" du skämmer ut dig..fattar inte vad du sysslar med .. som dom säger här om kring kallar man dig för sl*na..och tror inte de finns nåt annat ord att beskriva dig med.. Hårda ord thats life som mna bäddar får man ligga"
Tycker synd om människor som inte fattar bättre..
Nog om de.

Dags att hoppa in i duschen nu göra mig i ordning åka till apoteket och sen hämta bilen!

Bye bye!

2 kommentarer:

  1. Smartass brud.. ;) håller med varenda ord.. finns ett antal på klubben jag ej klickar med du mötte två av dom igår haha.. men skitsom händer, man kan inte gilla alla :) puss

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får det roligt där nere.. kan tänka mig att det blir nice =)

    Haha personen är och förblir vad di skrev om det är den jag misstänker ;P *blink*

    SvaraRadera