tisdag 26 januari 2010

Förskyld..

Är på jobbet kl 8.Men mår som en kratta är SUPER förskyld!
Nyser och snoret rinner som på 3åring" jättemysigt jag vet. ;-(
Vaknade inatt flera gånger kände mig febrig & frös!Nu känns de sådär ska försöka få mig frukost sen hade ingen matlust när jag gick upp... Bläää på de här har inte tid att va sjuk nu är träning idag som jag inte vill missa! är alltid så att precis när man kommit igång ska man bli sjuk ,Skit tråkigt att komma efter!

Sen vet jag inte hur noga det är att träna när man är förskyld el inte?!
Vissa säger att man absolut inte får träna att det är skit farligt.
Andra säger att de inte spelar nån roll att man är förskyld utan att man bara orkar mindre..?? Hur är det egentligen?!

Igår blev det bio med Dennis Ante & Charlie. "Snabba cash".
Den va väl helt ok den va inte jätte bra och inte jätte dålig..Har själv inte läst boken så kunde inte reflektera till den alls..
Grabbarna tvärsågade filmen! Både ante & charlie har läsat boken och tyckte filmen va riktigt KASS! hahaha Men de va en rolig kväll =)

Nu är de frukost dags...

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar