fredag 1 januari 2010

Frukost dags...

Är hemma hos Elin vi ska strax gå och käka hon är i duschen just nu..Är så hungrig SÅ JAG DÖÖÖR! Har sovit nästan hela dagen(igen ;)) och har inte ätit nåt ;-(
Blir pizzan här i tullinge centrum och funderar på pasta..

Igår hade vi de jätte trevligt!! vi åkte hem till min brorsa dom hade ordnat nyårs middag och lite party,Fast både jag & D tog de lungt =) Va ett lugnt och myyysigt nyår <3<3
Känns riktigt bra att inte va bakis..fast lär nog va de på söndag ;)
Min brorsa fyller år i morgon så då blir de at åka dit på middag och fest igen hahahah =) Ska blir kul! Fast nu har vi ordnat lämning & hämtning så vi ska parta !!! Ska blir kul o festa med jimmy & karin B-)

Sen nästa lördag e de dags för FEEEST... jag & annie ska dit... ;-) :-)

De lustiga är när man fått körkort (iaf för mig) Jag har tappat suget att dricka.
Är ju så skönt att kunna köra och ta bilen överallt och kunna ta sig hem..därför har de blivit så att jag valt att inte festa! Mina kära vänner gnäller på mig ..men what a fuck har roligt ändå ;) Inte så att jag blivit nykterist på heltid..bara väljer min tillfällen mer nu!

God fortsättning alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar