onsdag 27 januari 2010

HÄRLIG MORGON...NOT!!

Haft en av mina värsta mornar någonsin.Sovit dålig vakna med feber ;-(
och ville VERKLIGEN inte gå upp!Men tvingade mig upp ur sängen efter ca 2 timmars sovmorgon.De va rätt skönt ifs.
Väckte Mirran gjorde oss i ordning käkade frulle och hade en rätt mysig morgon..Tills de va dags att klä på sig ..Då började gnället bråket skrikandet.Hon ville inte klä på sig, sen skulle jag hjälpa henne och sen skulle jag inte hjälpa henne så höll vi på tjafsa och dividera tills jag fick nog och tänkte tvinga på henne kläderna! lättare sagt en gjort kan jag säga! Hon fick ett riktigt raseri utbrott sparkades skrek bet slog och va helt HYSTERISK! Försköte hålla fast henne med mina ben och hålla i hennes armar och samtidigt klä på henne..tror ni jag lyckades?! Svar NEJ!

På gränsen till att själv få ett nervsammanbrott fick hon va på sitt rum själv härja och lugna ner sig och efter mkt om och men och hjälp från D,Lugnade hon ner sig och sa förlåt.. Och hon va hur glad som hels när jag lämna henen på dagis. Allt de här tog ca 1,5timme..man kan säga att den lilla kraft jag hade försvann...
men nu är jag på jobbet rätt lugnt så de är skönt fast de inte är så bra för omsättningen att de är lugnt!

Hängde på klubben ett tag igår boka biljetter till Mariestad!
Skratta åt Johan & karianne så jävla roliga "sköna lirare hahahah ;) Fick upp mitt humör:)
Hann säga hej snabbt till tjejerna oxå,men sög att jag inte kunde träna sååå sugen!!
Hopaps jag blir bättre till i morgon.
dags att sluta nu

Cia ciao

1 kommentar:

  1. haha låter som milton när han får för sig att trottsa på morgonen. Alltid om kläder. Att dom orkar =)

    SvaraRadera