tisdag 5 januari 2010

Kallt...

@ Work..

Så sjuuukt trött ..Skulle lägga mig tidigt igår eftersom jag la mig så sent i förrgår men "icke sa nicke" blev film med Darling istället ;)
och kom i säng sent..Försent!
Frös igår så de gjorde ont i kroppen sov med kläder,2täcken + 1 filt!Ingen höjdare att gå upp i morse och åka till jobbet när de va 17 minus!!*KALLT*
Trött på de här kalla nu -våren kan ta och komma NUUU!
Vill ha sol & värme som resten av sveriges befolkning ;)

Ikväll (om jag orkar) el i morgon ska jag/vi måla mirandas rum .
Blir ljuslila färg tror jag =) Hon kommer blir så glad när hon kommer hem!
Sen nästa projekt blir hallen..den eviga J'vla hallen..stor suck på de.. Har bara skjuti fram de heeela tiden för man har inte orkat men det måste fixas för den ser förjävligt ut så nu e de dags!!

Dom flesta har sina "checklistor" för 2010. jag har oxå en liten ;)

2010:
Fokusera på hemmet!
(måla om 3 rum)
Behöver Nya mattor ,gardiner,2byråer ,bokhylla/förvarning(till Mirran)nytt köksbord och en STOR spegel till sovrummet. vardagsrumsgolv behövs fixas+ ny spis.
och en del mer tur att man har hela 2010 på sig ;)

Thaiboxning
Weekend roadtripps
Åka utomlands
Ny bil (en nyare) ;)

Kärlek& respekt!
Ha en bra dag! PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar