söndag 24 januari 2010

Meninglöst att va bakis tur att man inte är det ;)

Blev väckt tidigt va tvungen att komma hit till syrran hennes bil fungerar inte så hon va tvungen att låna min och skjutsa clara till stallet.Max följde med. Jag är här hos henne trött som F-N! Har ritat med Mirran & Moa och nu leker dom.

Igår tog vi de bara lugnt jag& baby (blev donken en snabbis med Alex)
sen va vi bara @ home..va lite off först men kvällen blev bra ändå..<3
Hade tänkt att gå o dricka vin el nåt annat men ORKADE verkligen inte..;) lika bra att inte va sliten&bakis både för träningens skull och va juh ändå tvungen att gå upp tidigt idag:P
hahah har verligen tappat lusten för att dricka! Har sagt de förut men numera väljer man sina tilfällen inte som förut "varje helg" pallar inte!orka va bakis varje lördag el söndag..neee inte direkt!
Kul att träffa tjejerna gå ut shakea ta en riktigt ute kväll ibland!
Men annars blir de nyktert så mkt skööönare att vakna upp!


psssst:
Ska snart va med i Kariannes "pinuppa kalender" (med en del andra tjejer & killar)Temat har jag för mig va thaiboxning i 40 tals stuk om jag inte minns helt fel..?? Ska bli riktigt KUL! vilket tema de än blir!
Återkommer om det.... ;)

Ciao ciao!

1 kommentar:

  1. vilka fina bilder från kalaset. hoppas miranda och elena blev nöjda=)vi hade jättetrevligt,kram på er

    SvaraRadera