måndag 18 januari 2010

MUNKORG??!

Ibland önskar jag att man hade nån slags osynlig munkorg som stoppa en innan man hann kläcka ur sig vissa saker! Jag kan va expert på tex i stundens hetta säga saker sen ångra mig..och sen är jag ofta för stolt för att säga förlåt eller för envis kanske
Och även när det inte är stundens hetta.Är ofta så impulsiv det bara flyger ur mig..
hahahah

och när man ändå får den där osynliga munkorgen vore de bra att få nån slags spärr en ON/OFF knapp till ens egna tankar (som man har ibland) så man kan stänga av och låsa in dom ;):)
Vad mycket enklare allt skulle bli då man skulle aldrig säga dumma saker,Inte hamna i trubbel och inte tänka massa i onödan!

DET SKULLE BLI SÅ ENKELT!!! *SKRATT*

Idag är ja sugen på nånn skräckis nån riktigt äcklig..Få se vad de blir sugen på Wrongturn antingen 2an el 3an har inte sett dom få se vad Mr D säger ..han som HATAR skräckisar :)

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar