tisdag 12 januari 2010

Nordea...

Hade ett ärende till banken idag.
Tänkte att jag åker dit innan lunch ruschen börjar så va i Nordea (tumba)ca kl 10:45 ca och de va väääärldens kö när jag kom dit.Lunch ruschen hade börjat!Över 20nr före och väntetiden blev drygt 1timme!! Blev så irriterad..vet inte vilket system dom har men det är inte bra iaf!!
Dom 1-3 kassorna som va öppna till o från tog kunder av dom andra numrerna och under 20 min rörde sig inte den kön jag va i alls..ja måttligt road va jag.. :/

Tog en snabb lunch med Annie & Elena <3 sen va jag tvungen att skynda mig tillbaks till jobbet .
Kollegan är sjuk så blir själv resten av dagen. Jobbar nog över lite idag oxå kan behövas.

3 dagar kvar sen kommer min lilla virvelvind!!! *SAKNAR*

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar