måndag 4 januari 2010

SAKNAR....

Nu är semestern slut! Ingen mer ledighet inget mer svullande!
Dags att återgå till riktiga matvanor och röra på sig igen ;)
Så man e i någolunda form tills thaiboxningen säsong 2 börjar!
Har bara ätit gott och slappat i nästan 2 veckor nu!

Kunde inte sova i natt..massa tankar ..SAKNAR MIN MIRANDA SÅ SJUKT MYCKET!!!! =(
Ringde henne för en stund och hon brast i gråt!! Hon kunde knappt prata..Hon grät massor!Hon ville hem till mamma och sa att hon saknar mig och ville hem nu på en gång!..ush med klump i halsen försökte jag själv hålla tårarna borta... Bläää vill ha henne hem nu men hon kommer inte hem förens den 14 jan.. För lång tid ..;-( *saknar*

Är på jobbet ska fortsätta nu.

Bye bye

1 kommentar:

  1. Hej Gums! Jag fick inte en enda julklapp :( Men många kuvert :) Ja, tjejmiddag vore jätteroligt :) När? Var? hur? Så roligt att du sa det, för häromdagen frågade jag F om han kunde ge sig iväg nån helg så jag kunde bjuda dit lite tjejer :) Ha en bra dag! Pussa

    SvaraRadera