lördag 16 januari 2010

Ta det lugnt el parta?!?

Hemma all alone..
Tog en sväng med Annie och kolla på tårtor vi ska beställa till tjejernas kalas på lördag! =) Ska bli riktigt roligt! Vi ska ha kalas för Miranda & Elena samtidigt!
Jag och annie ska baka inför kalaset oxå här är vad jag tänkt:

Brownies med smällt chocklad & smarties
Vanilj&kanel bullar
Drömmar
chokladsnittar
citron sockerkaka
=)


Är måttligt irriterad på mirrans pappa...Skulle vilja skriva ett och annat men man får väl passa för vad man skriver..Dum i huvet är han iaf och har inte min sessa hemma idag =(
Får vänta tills i morgon.... Blää på det!

Igår hade jag grym träning!!Så ont i hela kroppen..Nu blir de vila tills på tisdag då kör vi igång igen.Måste nog börja springa för konditionen e sååå kass..
Märker de när vi kör fys fyfaaan blir helt slut så de måste jobbas upp!

Nu blir de fika hemma hos johanna sen får man se vad kvällen bjuder på är så RASTLÖS så ikväll ska jag hitta på nåt!vet inte bara vad ännu??
Om jag e sugen på bio och chill el gå ut..?
få se..

Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar