onsdag 20 januari 2010

ZZZZzzzzzzz.....

Är sjukt trött helt förstörd..Kanske knäckt ..länge sen jag va sååå här trött! Aa jag vet varför sover jag inte..jag ska snart ;) När jag kan slita mig från datan :P

Hämtade Mirran från dagis hämta upp D&A.Åkte o shoppa lite till mirran ,hon fick en present lite kläder,godis och småsaker.Sen blev de donken självklart visste att de blev Mirrans val hahah känner min tjej :)
Trodde jag skulle få åka hem sen men nopp blev att åka in till stan ..Jätte roligt att köra bil i rusnings trafik mitt inne i stan köra runt köra fel ;) köra rätt...väänta vänta o vänta och sen äntligen åka hem i den jätte roliga trafiken..!
Mirran hade en bra kväll tills hon somna nöjd och utmattad :)
själv tycker jag att den här dan suuuger ..hela kvällen suger..har ingen ork för nåt nu...så de blir att landa i sängen och vakan med ett leende i morgon..Måste blir på bättre humör jag & trött går inte ihop känner mig som Dr jekyll and Mr hyde flippar för minsta lilla ;)

ne nu blir de natti natti

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar