måndag 8 februari 2010

Allt mörker har sitt ljus..

Ni vet den där känslan.."ödet" "karman" När allt går emot en hela tiden.
Inget går som de ska ..Allt skiter sig och allt känns hopplöst!
Jag tror alla har gått igenom sånna faser i livet
(ni som inte har de LUCKY YOU!! ;) ) Man undrar vad F*N det är frågan om för att varför ska den ena grejjen efter den andra komma?!
Men jag har nu idag insett att i den mörka tunneln kommer ALLTID ljuset.
Efter regn kommer sol! Allt löser sig alltid om inte direkt så tids nog....
Det gör fan det! ;)Det är lätt att hamna i en neagtiv inställning och tappa hoppet..
Men om "karman" är med mig nu så ska jag ska jag ALDRIG mer tappa hoppet!
Är på riktigt bra humör och hoppas på det bästa! =)

"Livet är inte en dans på roser men ibland så "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar