måndag 1 februari 2010

CHANGES ARE GOOD!

@ work har precis varit på lunch blev pyttipanna med rödbetor & ägg! va så länge sen,inte världens goaste men de funka! Vi komemr att göra en del förändringar på jobbet blir lite omorganisering nästa vecka och det drabbar egentligen inte mig så mycket,men de blir både posetivt och lite negativt.
men mest posetivt!
Förändring behövs hos oss och jag tror det här kommer bli skitbra!
Då det har varit mycket som inte funkar och blivit eftersläpandes.
Nytt år -nya tag! =)

Under våran roadtripp pratade vi tjejer ihop oss lite..(Jag Annie & Lina v)
dags att sluta med sockret igen *skratt* allvárligt talat jag brukar va nyttig och hälsosam men nu har de gått för långt ätit nåt skit varje dag...
Sockerberoende? svar JA. hahah fyfaaan!!
Så från och med idag...No more sugar time for detox!
Lina v slår på stort och tänkte köra 6 månader!! grymt om du klarar de kan ju säga direkt att så bra diciplin har jag inte,utan kanske 2 månader kan jag fixa..sen ska man inte överdiva ska försöka hålla mig til helgerna sen ;):)
jag menar snart är de BEACH 2010!!

Läste några bloggar härom dan där den ena hade skrivit om att hon inte vill att sitt barn skulle bli ett typiskt "korv o makaroner" barn.
Utan hennes barn skulle minsann lära sig äta grönsaker -wok-och nyttig mat..
Ok förstår tanken det är samma vad jag vill för min dotter men hur lätt är det att trots att ens barn alltid blir serverad den maten man själv äter, ex grönsaker lax osv men VÄGRAR att äta??! Hon vill kanpt smaka på vissa saker.. och köttbullar korv pannkaka står högst på henns favorit lista.B-)
Man kan inte tvinga sina barn alla är olika det kommer väl me dtiden??!
sen tror jag mycket har att göra med dagis oxå..

Time to go! Ha en underbar start på veckan!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar