lördag 27 februari 2010

goooood morgon!!!

Sitter här har precis ätit en STOR frukost,Underbart Me love breakfast =)
ska hoppa in i duschen snart göra mig i ordning för att åka och lämna mirran i Farsta. Hon ska träffa sin pappa idag och sova över där. Så det betyder att jag blir barnfri ;)
Väl i Farsta ska jag träffa Karianne trosa runt lite & ta en fika!

Igår blev de chill Mirran åkte till sin moster(täti) Och jag åkte upp til charlie sa hej till barnen coh såg "HANGOVER" Så jääävla rolig film garvade ihjäl mig!! Hört av vissa att den är keff och vissa har sagt att den är as rolig och håller med där ,Bästa komedin på länge! =)

Få se vad som händer ikväll ska iaf åka och säga hej till Annie hon ska på Greek fest och ska ÄNTLIGEN få se hennes boyfriend och ge mitt godkännande hahahah ;) *fniss*
Ska bli kul! sen får man se vad kvällen bjuder på..
Och Nästa helg fyller jag år SWEET =)

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar