söndag 28 februari 2010

Hej Folket =)

Nu sitter jag här i soffan efter att nyss vaknat denna söndags morgon
(tänkte jag skriva) men såg att kl snart är två! ÄR SÅ j*VLA F*CKING BAKIS !! hahah fyfaaan säger jag bara ,man mår som man förtjänar men de va fan värt det ;)

va off hela kvällen igår kändes som att folk drog i mig till höger vänster vIsste inte riktigt vad jag skulle göra,tankspridd som jag är hade jag sagt till alla friends att jag skulle föja med ut bara de att alla som skulle ut va till olika ställen i stan!
Jag i ett nötskal.. SORRY TJEJER!!
Hade ingen lust först men höll vad jag lovade till Annie och följde med på Grekfesten! hennes "man" fyllde år och de va han som skulle firas.!Festen va på jaktslotteet i alby
(jag vet trodde aldrig jag skulle sätta min fot där) Och de va skit roligt!
Mycke folk mycke dricka :P blev vodka redbull hela kvällen!
Grekis musik & dans haha
Denice kille Elias sjunger där oxå och han sjöng riktigt bra!
Bra kväll och de va grymt kul att parta med Annie kan inte minnas sist vi FESTA ihop?!
Kom hem strax efter kl 4 nångång och väckte min älskling haha så snäll jag är =)

Nu väntar jag på min solstråle om hennes XXXXX till pappa behagar att komma hem med henne.tanken är att åka tillLekslotten med Charlie och barnen (kusinerna) Så hoppas han kommer snart!
De ni,Åka bakis och lyssna på 200 skrikande & stojjande barn kommer va helt död ikväll..

Missan over and out.
PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar