lördag 20 februari 2010

Miranda Laura Angelina

Nu har jag nyss nattat och läst för min lilla solstråle hon somna som en stock ,som alltid :-) Dagen idag har varit bra! Startade den med träning ,sparring med avancerat/tävlingsgruppen,det gick bra! Körde med Lina v hon har grymt hårda slag! riktigt kul va det och lärorikt va nog den bästa träningen jag varit på!! Körde oxå med en av våra tränare kenta och en annan tjej. Hon va typ dubbelt så stor och mkt längre än mig men fick in ett par bra slag o sparkar :-p va rätt duktigt trots att jag fick stryk haha! Känns att man lever ;-) men längtar redan till nästa sparring!Thaiboxning är grymt! Nu är de CHILL kväll med mr D,vi svullar lite strawberry cheescakeglass och kolla på film. <3 Blir att sova tidigt idag för imorgon är de dags att bli fotad till pinuppa kalendern :-):-) (Det är ingen UTVIKNINGSKALENDER utan temat är 40tals thaiboxnings pinupper!) Ska upp kl 6 så behöver min skönhets sömn ;-) sweet dreams alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar