fredag 12 februari 2010

Som en prinsessa...

Har jag sovit inatt!Underbart skönt att va utvilad och va på bra humör på morgonen! Det va Mirran som väckte mig i morse 5 min innan kl skulle ringa så de va perfekt :)
Igår blev det hem efter jobbet,D hade lagat middag tills vi kom hem hur skönt va inte de <3<3 Han läste mina tankar.....
Hade haft träning men kunde inte gå.Va lite saker att reda ut och det kändes bra..Saker &ting kommer att ordna sig ;)

Idag är de fredag hur SKÖNT ÄR INTE DET?! LOVLEY!Vet inte kvällens planer?
kanske filmkväll el nåt annat skoj?
imorgon blir de "brudhäng" +utgång istan med ett par brudar från klubben och några andra tjejer.Sen blir jag & Annie! *FUNNY*

Nu är det dags för morgon möte med frulle på jobbet.

Underbar fredag till alla!

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar