fredag 26 februari 2010

Visste ni att....

-jag va hos frissan igår och blev JÄTTE NÖJD!
Har blont med bruna slingor under till och klippte upp det en del :)
- Jag Fick parkeringsböter på gratis parkering (glömde P-skivan i tumba centrum!)
400KR!! SKIT!
Fick batteritorsk hade inga hemma nycklar kom inte in och hade därmed en eftermiddag av KAOS!
-Att jag tränade (thaiboxning) fast jag inte borde och spydde upp min middag..
Jah så roligt & så mysigt envis som man e! ;-(
-Att jag fått mitt svar som jag väntat på och TROR DE KOMMER BLIR J*VLA BRA!!!
KARMA is WITH ME!!! ;)
Återkommer om de nästa vecka...;)JIHOOOOOOOO!!!!
-Att de händer en jävla massa roligt i helgen och har inte en aning om vad jag ska göra ??!
Kanske bara va hemma OCH ut och käka med MY DARLING <3<3
Ingen bra ide att festa tror jag...Will see!

Ha en bra freeeedag alla!!!!

Puss & kram skumbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar