onsdag 31 mars 2010

FOLK...

Pinsamma löjliga människor som tror att dom är så bra och alltid tror att dom gör "rätt" men SKÄMMER totalt ut sig och tyvär inte är omtyckt av många..Blir mycket skitsnack när man behandlar folk illa... man ska ta hand om de man har .."Ge respekt och få respekt"
Nog om de idont give a F*ck ...Är min sista dag är klar med de mesta av mitt arbete SKÖNT!! Men är sååå trött jag lovar känns som jag festa hela natten el nåt (fast de ända jag gjort va att bråka med syrrans katt inatt) ..vill bara gå och dö nånstans och SOOOVVVAA! Inte bättre av att jag har världens träningsvärk på bena och baktill hahaha lite stelbent idag kanske..men men vill man vara fin får man lida pin hehe :P

Snart är de påsk =) För mig blir de träning,massa mys och massa godis få se om påskharen kommer med nåt påsk ägg till mig .. Kan ju alltid hoppas ;) :)
Till Mirran blir de påskägg med godis & pengar ;) Sen ska hon även få nån liten present :)

Dags att fortsätt n blir hem sen och tidigt i säng!!

Bye bye

1 kommentar: