fredag 19 mars 2010

Fredag morgon....

Och jag är för jääääävla trött och på pissigt humör.. Blev sent igår gick och la mig sent!Höll NÄSTAN på att försova mig igen och blev ingen frukost .. Haft en riktig skit morgon..Great!Har inte lunch förens vid kl 12.. kommer va långa timmar fram till dess..BLÄÄÄÄ
är som en J*vla zombie..!! Blir att tvinga i sig en kaffe käka lite frukt så kanske man blir människa igen ;-(

Har världen träningsvärk idag i heeela kroppen ont men skönt ;)Är nöjd med min träning igår ,Fick träna med Lina v oxå de va kul.Hon är skit duktig!
(Dina sparkar är grymma nu tjejen! =))
Idag är det "fredagsfys" grym träning i högt tempo!Hade tänkt att ta mig dit...
Få se vad som händer i helgen sen ..min helg verkar inte bli som jag tänkt mig.. så tänker inte planera nåt kommer ta den här helgen som den kommer ;)

Missan over and out.

1 kommentar:

  1. tack för dina fina kommentarer hela tiden! du om någon är grym melissa, och det vet du att jag verkligen tycker! helt otrolig är du! mamma kommer hem om en vecka från skåne så då lär hon nog höra av sig om att låna mirran något ;) kramisar till er båda, miss you <3

    SvaraRadera