onsdag 24 mars 2010

HELL YEAH!!

Kom hem här för en stund sen efter grym träning idag oxå! Så härlig känsla och nu är det dags att avancera! HAPPY! Det innebär hårdare träning,längre pass! 2,5timmes pass som vi böjar med 5km löpning så de gäller att hänga med i svängarna ;)
måste bättra min kost och få i mig bra med vätska under dagarna! och inte röka nån mer cigg här och där,NO MORE!! Kommer ge gärnet och satsa 110%!!!

Jag diggar sköna människor med skön humor =) Folk som kan glädjas åt andras lycka och inte va bittra och avundsuka..jag menar whats up whith that??!
Gläds åt andra få glädje tillbaka,va bitter och få skit tillbaka!!
Thats life mina damer och herrar,Kommer alltid att va så;) man kan inte både HA och få ALLT!
Jag är nöjd med har belive me och jag gläds åt andras lycka och när folk har de bra!
KÄRLEK!

Nu blir de True blood på 1an.

PEACE!! Miss Missan.

2 kommentarer:

  1. Helt rätt! =) Ingen bitterhet och avund. Folk blir inte gladare av det! make love not war

    SvaraRadera
  2. Men sötnos, avancerar du till halv 6 hruppen? vad glad jag blir, en tjej:) ses vi i etm?

    SvaraRadera