torsdag 11 mars 2010

HITTA LÖSNINGEN

Hemma hos syrran nu
(Mirran har tjatat och bråkat skulle prompt leka med Moa!hahah kusinen är bästis,Så gav med mig :P)
Syrran lagar mat nu en av min favvo rätter som jag oxå brukar laga.
Kycklinggratäng med bacon ,cremefraishe,purjolök,färska campinjoner.som vi äter med ris,Är super gott!
Mirran va på sitt nya dagis idag och hon for runt som en virvelvind överallt! Förskolan va mindre och jätte mysig och jag tror det kommer bli jättebra där.
Va en till flicka där (oxå 4 år) som som ska börja och hon Mirran fann varandra och började leka med en gång. Ska bli spännande och se hur de går på måndag då hon får träffa alla barnen!
Bästa Lina jobbar där oxå så de är hur bra som helst =)

Hmmm...Funderat på det här med att folk brukar va duktiga på att klaga på saker som att dom mår dåligt över saker&ting.ex att dom vill gå ner i vikt ,upp i vikt sluta röka,sluta med socker el vad ne nu är man mår dåligt över eller saker som stör en .Man gnäller och klagar,jämrar sig men gör ingenting åt saken!För oftast handlar om att ta tag i problemen.Gillar inte när folk klagar utan att försöka göra nåt åt saken JAG ÄR SJÄLV expert på att säga just det,att man ska ta reda på varför man man mår dåligt och sen göra nåt åt saken..
SE INTE PROBLEMEN SE LÖSNINGEN
Men nu vet jag inte vad som hänt rikigt..Har vissa saker som jag borde ta tag i men gör det INTE! Fullt medveten om vad jag borde göra men gör de inte. Kan bli grymt irriterad på mig själv när jag tex skjuter upp saker.El att jag oxå klagar men inte gör nåt åt det, jag menar vad är meningen med det??! hatar när nån säger "jag gör de sen" Och är säger jag själv det!
GAAAAHHHH dags att skärpa till sig och få ordning på lite saker!! =)

Dinner is served.

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar