söndag 14 mars 2010

Just nu ..

Sitter jag och min solstråle och kollar på bolibompa.=)(Såg att kl på min blogg verkar va felinställd får fixa de men kl är iaf snart halvsju) Gick bra på jobbet tog ca 4 timmar att flytta och installera allt,skönt att de är klart. Jag blev sjukt sugen på chips nu! Vill ha vill ha vill ha! Har haft en lång period av småätande lite svullande,godis,kakor,chips och allt onyttigt egentligen och är garanterat socker beroende!känns som jag är sugen hela tiden. De här är inte alls likt mig! och det är dags att bryta dom dåliga vanorna! Jag menar jag tänker inte va annat än Fit n slim Beachen 2010 ;-) Ska inte gå ner i vikt men tänker inte gå upp heller och så som jag lever nu kan de bara gå uppåt! haha "säger som dig min vän,ut med de gamla och in med det nya! Och på tisdag kör jag igång med thaiboxningen igen efter nästan 1-2veckors uppehåll.. Låter inte långt men känns som en evighet! Ska bli skönt att träna och träffa tjejerna iaf. Dags att fortsätta mysa,Bye bye!

1 kommentar: