lördag 20 mars 2010

SUN SWEEET SUN

Vädret idag slår alla andra dagar!! Så grymt skönt ute!!
Synd bara att jag inte kan va ute och promenera el hitta på nåt nu för jag ska jobba..Har mycke som jag ligger efter med så att jobba idag är ett måste!
Men blir bara några timmar och förhoppnignsvis håller solen i sig.
Haft en ritkgt braaa morgon idag..;) med myyyys frukost..<3<3 När morgonen är bra blir hela dagen perfekt...tralla la lalal laa :)

När jag slutat ska jag åka och hämta D & mirran så ska vi åka ut till bror min *GLAD* är sååå länge sen jag basta och de e ju så J'vla skönt! me love sauna!!
Finne som man e heheh ;)
Träninsvärken håller i sig...hahah kan inte ens garva för de gör så ont i magen!
Siktar på en lång promis senare ikväll oxå..
Got to keep moving...
BEACHEN 2010 HERE WE COME! =)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar