fredag 26 mars 2010

Thank god its FRIDAY ;)

Eller va säger ni folket??! Dags för fredags mys hahaha
Hela sverige och facebook kontrar med "fredags mys" så fort fredagen kommer,lite gulligt tycker jag :P Och håller med,så underbart skönt när helgen kommer för det är egentligen bara då man har tid till ordenklig "kvalite time med sina nära&kära.<3
Iaf för min del som jobbar heltid och tränar ganska mycket..
ÄLSKAR HELGEN!!
Och på schemat i helgen blir de bio med snyggingen Lotta och hennes prins Milton.:)
Vi ska se en premiär i morgon men kommer inte ihåg vad filmen heter *skratt* men blir kul =) Mirran är superglad!
På söndag lutar det åt skräckis kväll med Lina sweet!
Skulle ha träffat Karianne nån dag under helgen oxå få se hur de blir med det svårt ibland när allting krockar.

Har en del saker jag måste inhandla i helgen bla:
Galonisar till Mirran +skor
Löparbyxor (till träningen)
Nya skor
Masscara
Nya jeans!

Hemma från jobbet idag oxå ..jag och min mage är inte riktigt överens,har mått som en kratta ;-/ men blir nog bra sen!

Ha en bra dag alla! Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar