söndag 14 mars 2010

Tjohooooo!!!

Är på jobbet! Vi flyttar plats på butikens och kundmottagningens datorer.
Mycket sladdar och mkt fixa & trixa!! men de går skit bra!
jag och kollegan Fixar det här GALANT!
(bara vi 2 som jobbar) De va ingen anan som hade större lust att jobba på en söndag..
Satte på datan efter att ha flyttat min och allt funkar. så självklart passar jag på att blogga lite hehe :P
Igår blev det en lugn lördag ,Fixa och städa lite hemma tills jag fick ett samtal fråpn en ledsen Lina som kom upp...Vi chilla snacka..mest om livet och kärleken..
And i know hun,love hurts!!! Men det blir bättre..It always do!!
Hon stannade ett par timmar och va väl lite gladare när hon åkte,Hoppas jag =)
jag & baby & Mirran åkte och handla sen åkte vi hem gjorde mat och hade myskväll <3<3Nice lördag!
Är på riktigt bra humör och på G!! Kan bero på att jag druckit en stor cola hahaha inte bra för mkt socker känns de som..hmm...
Men solen skiner och de är grymt väder!!
Va på 2promisar med vovvarna i morse i skogen hur underbart som helst!
Ne ska fortsätta nu så vi blir klara någolunda i tid..

Sweet sunday for you everyone!! Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar