fredag 12 mars 2010

@ work

Lite trött.Har sovit sådär eftersom jag sovit brevid min HÖGT SNARKADE lilla dam! Herregud säger jag bara spelar ingen roll hur man vrider och vänder på henne hon låter iaf! Och så behagde hon sig att vakna 05.20 och tyckte att vi sovit färdigt...zzz
Hade INGEN lust att gå upp då för hade kunnat sova till kl 7. Men hon vägra somna om och höll mig vaken med allt hon kunde..
När vi väl uppe blev de en liten morgon av kaos(vi sov hos syrran) Det va hopp & spring och liv ,miranda reta katten oxå som fin nog oh attackerade henne! blev massa skirk & gråt som til slut lugnade ner sig.
När jag skulle lämna på dagis va de kinkigt och krokodil tårar det är Mirans sista dag på gamla dagiset och det tyckte hon inte alls va kul ;-(
Hoppes verkligen att hon trivs på sitt nya dagis sen!!

Nu börjar kl närma sig lunch sen har jag fullt upp idag!Har redovsisningar som skall göras och ska upp & snygga till våran bensinmack här på jobbet.ska sätta upp nya priskyltar och affischer samt göra rent pumparna...Sååå roligt ;)
men det är FREDAG!!!

HÄRLIGT MED HELG!!!

Bye bye

1 kommentar:

  1. det blir nog bra med nya dagiset=) hoppas ni får en trevlig helg!

    SvaraRadera