tisdag 27 april 2010

DÅLIGT SAMVETE...

Det höll på att brista för mig i går kväll..Höll på att flippa ur..! Dagen va sådär ganska rörig men gick bra till slut.Hade möte efter jobbet som drog ut på tiden så Mirran va hemma hos Lina.Det drog ut lite för mycket på tiden eftersom vi skulle upp kl05:20 idag.. och var inte klar på mötet förens kl 20:30 ca..
Fick världens ÅNGEST för att jag knappt hann träffa Mirran igår och ännu värre att jag va tvungen och släpa hem en trött tjej som skulle upp så tidigt!Blev så jävla lack på allt&alla runt omkring.Fast det va ju egentligen ingens fel att allt rörde till sig utan de är bara så de blir ibland..Inte heller blev de bättre av att Lina oxå va trött& irriterad och inte alls hade kanske ork för att hälpa mig så de va ingen bra kombintation av nåt helt enkelt.

Sjuk känsla...blev ledsen..Brukar inte va såhär känslig..
Det är skitjobbigt när en ändring påverkar min planering i 3 dar framåt och när ens dotter säger-mamma nu saknar jag dig.. måste du va borta :(
Älskar Mirran MEST I HELA VÄRLDEN och tror att hon behöver tid med sin mami idag!
<3<3
Vi ska som tack för hjälpen hämta Engla idag från dagis så får vi se vad vi hittar på :)

Mötet för övrigt va jätte bra och vi fick mycket sagt samt gick vi igenom våra nya rutiner.va mitt första möt,och är nöjd :)

Puss och kräm ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar