tisdag 20 april 2010

Hemma chillar..Är ganska trött va trots allt en lång arbets dag + att jag tränade direkt efter jobbet. Är nöjd med dagens träning,va grymt faktiskt! Jag & jessica har tendens att bli lite för intensiva när vi kör sparring hahah vi kör på som faaaan ;) måste lära oss att chilla och inte gå igång så mycket *skratt* men älskar att träna med henne!

Blev sen middag va så hungrig så jag höll på att krevera!Men höll mig ifrån att små äta utan lagade min kyckling gryta jag bestämt mig för och de va värt att vänta på för de blev SÅ GOTT! :)
Är all alone Mr D är och jobbar och kommer jobba natt resten av veckan..så för min del blir de en visit hos syrran min i morgon och på torsdag ska jag sova där(min baktanke är att träna även på tjej gruppen på torsdag ...;) ) Like i said need to work my ass off ;-)

Längtar tiLl helgen ..få chilla ..vila hitta på nåt med mirran oxå!! När fredag kommer har jag jobbat 12 dar i sträck (även en del övertid) och de börjar kännas nu..
BEHÖVER HELGEN och sovmorgon.

En stor PUSS till min älling Annie som "opererat bort sin visdoms tand i dag stackarn hade nå fruktansvärt ont:-( Hoppas du kan sova i natt!!

nu duschen sen sängen..Sweet DREAMS!

2 kommentarer:

  1. Nej ursh, stackars Annie... vet hur jvla ont
    det kan göra. Blää


    Hoppas allt är bra m dig...flyttar i helgen så jag bjuder på en fika på min nya balkong
    så fort solen kikar fram :)

    SvaraRadera
  2. haha aa det har faktiskt varit synd om mig=((

    SvaraRadera