tisdag 20 april 2010

INSPIRATION!

På jobbet sitter och ska strax pussla ihop 4 dagars redovisning...Få se hur jag får ihop det. Har dock tid på mig för min ordinarie arbets börjar kl 9 så kan sitta helt ostört,Men det här ska nog gå! =)
Är lite trött idag,Självförvållat IGEN!Eftersom jag kom i säng 00:30 ca och gick upp vid kl6 so thats wy im tierd! Men sova kan jag göra nån annan dag ;P

Jag tycker det är så grymt när folk kan inspirera varandra! Jag blir glad när någon fått inspiration ifrån mig oavsett vad de gäller;)
Och känns bra när man hittar inspiration själv..
Pratade med en person igår som gav mig en MASSA inspiration! Min ögon öpnnades och och massa bra ideeer efter detta samtal! Riktigt pepp talk ;) Folk i helhet har förmåga att vara skeptiska mot mycket,Många har inte tron att dom kan "lyckas" blir framgångsrika och tjäna bra med pengar.Utan dom flesta "nöjer" sig med sitt 8-17 jobb or whatever och tror inte att dom kan blir "rika" Folk är bekväma man gör de man gör för att klara sig typ. Ok INTE alla men dom flesta...
Varför är folk så trångsynta och fyrkantiga??! Och varför tror folk inte på sig själva?? Jag tror att alla kan lyckas om man vågar och om man tror på sig själv och har viljan!jag har den och jag tror på mig själv! Visst jag har oxå ett 8-17 jobb typ men har mål som jag ska uppnå!!
Jag menar vem vill egentligen stå och stampa på samma ställe dag ut & dag in utan att kommA framåt i livet? Not me anyway! ;):)

"Make ure dreams come true"

ha en underbar dag i solen alla! Puss heeeeej!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ja inte är det mig du menar iaf ;)
    här trampas det inte i onödan ;))


    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  2. usch känner precis samma sak man får ångest när man tänker på folk som bara går i samma hamster hjul å promenerar=S klart man ska ha höga mål, och massa drömmar <3 livet blir vad man gör det till, med andra ord - som man bäddar får man ligga=)

    SvaraRadera