torsdag 22 april 2010

Skön känsla....

Ska upp kl 5 borde ligga i säng" De rimmar ju nästan hahaha faaaan e så trött men så rastlös...de kryper i kroppen..laddad förväntansfull för vad,de vet jag inte.....
Kanske min inplanerade stor shopping i helgen=)
Sugen som fan på utgång och festa oxå! Nästa helg??? ;)
Även denna helg MÅSTE jag göra nåt ..hitta på nåt kul ,japp helgens mål att ha kul sova och njuuta!

Har samma känsla som när man har resefeber el som ett barn på julafton *skratt* el är de här vad vi kallar för lyckorus??När saker &ting går bra :)
maybe baby för GLAD är nånting jag är!!

God natt folket... Ciao!

3 kommentarer:

  1. jag skulle ut med jossan och några tjejer men hon ska jobba över..så ska upp till lina å bea ikväll=)vad ska du göra?

    SvaraRadera
  2. fan va härligt att du e så glad ;)
    "no hard feelings"

    SvaraRadera
  3. TAAACK! ;):) Ja är verkligen underbart när saker& ting bara går vägen!!

    SvaraRadera