söndag 11 april 2010

SKÖNA SÖNDAG!

Sitter här hemma hos Charlie nu ungarna röijjer & busar.
(Han va barnvakt till Mirran igår:) )
jag är lite bakis efter ett par druckna cider igår ;P Blev ingen utgång va ju såååå sugen!Alla som skulle ut ställde in ,synd att jag inte prata med katriina & gänget för dom drog till Garbos!! va faaan hahaha Blir att ta de nån annan helg.=)
Men blev istället en tjejkväll hemma hos Lina. De va jag Ninni & Lina och de va supertrevligt! Blev massa mys med dricka ,snacka minnen,om livet,lyssna på musik och massa nostalgi! Sånna här hemma kvällar är helt klart dom bästa! <3<3
Va hemma nån gång vid 3 tiden och kröp ner brevid darling min ..;)

Är grymt underbart väder ute och ungarna ska ut och leka på gården frisk luft är alltid bra men jag står över hahaha vill helst glo på film och svulla lite chips :P
Blir att chilla här ett tag till innan jag åker hem.

Hoppas ni haft en bbbrrraaa helg alla! Nästa vecka blir tidig vecka på jobbet vilket innebär att jag kan TRÄÄÄNA!!! Lovley!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar