söndag 25 april 2010

Söndag kväll

Sitter för första gången (på hela helgen känns de som) Och tar det lugnt.Har varit full rulle heeela helgen! Idag blev det fira min mummi(mormor) som fyller 86år!Kan ni tänka er... Kan inte förstå att hon lyckas blir så gammal..Jag önskar och hoppas att hon finns ett par år till..
Efter firandet vilket oxå innebar att svulla lite tårta& bullar ;P haha men iaf efter blev det att åka och shoppa! vi köpte nya mattor hem (till alla rum),Blommor,krukor,nya kuddar och lite annat som behövdes hem.
Köpte nya skor till mig & mirran oxå,Till mig blev de vanliga svarta tyg skor och Mirran valde själv så de blev "Hello Kitty skor =)

Igår blev de oxå en del shopping i SKHLM. Är jätte nöjd över mina inköp!
GINA TRICOT:
Fem långa linnen i olika färger,En klänning,Två boleros,En T-shirt.två par örhängen.
TOPSHOP: jeans& en tröja.
VILA: Skinn jacka (ME LOVE IT!!)
H&M:Linne&toffsar. Badräkt,väska,toffsar,klänning till Mirran.
Det som fattas nu bara är att hämta ut min beställda bikini ,köpa nya NIKE skor och lite smink ;)

Nu håller D på att tända ljus och gör de MYS så dags att sluta skriva..Ska chilla..Och SKA gå lägga mig i tid dag ,Så jag inte är så J*vla trött i morgon!!
Är min tidiga vecka nu och börjar kl 7 om mornarna....zzz...

Sov gott alla!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar