onsdag 28 april 2010

Tom&Jerry kex =)

Är vad jag svullar i mig just nu! Fyfan vad dålig jag är men är F*N värd det så mycket som jag har att stå i just nu! Kan ju alltid tilltala mig själv de.hehe
Har ingen tid till att träna alls den här veckan så då kan jag passa på att va onyttig :P(jätte logiskt el hur)
Har sagt att jag satsar på beachen 2010 och det gör jag..Snart ;P
är NÖJD med hur jag ser ut och är endast mindre "justeringar" som jag vill få ordning på tills sommaren..
Har lagt min lilla virvelvind hon sover som en stock like always man kan inte få allt men är så glad att kvälls ruten/sova alltid funkar klockrent med henne.
D är inte hemma så de är jag Noni och dumburken.Thank GOD for internet el vad säger ni!!?? Undra vad man pyssla med innan facebook & blogg..haha...

Hade en lång dag på jobbet och morgon dagen blir ännu längre... men min tid är pengar ;)

Träffad Alex en snabbis i tumba vi va nere hos Ylva och betala kryssningen!!!=)=) Kommer bli så jävla nice ÄNTLIGEN! älskar TRANCE,techno,House etc så den här kryssningen kommer falla mig i smaken med massa dans & nice musik!
Ingen aning om outfits just nu men de kommer...

ska spana runt lite sen sova...Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar