fredag 16 april 2010

@ work...

Haft en morogn full av stress!Kan inte bli annat när man kom i säng ca 00.30..zzzz.. Försov oss nästan!!
Så blev bråttom + att jag Skjussade D till hans jobb.
Men hann i tid PUH! B-)

Igår va de träning och även fast de inte va avvacerade så va de riktigt nice! Kondidtionen är lite bättre vilket märktes på den här träningen :)
Men nåt jag vill öva mycket på still,Är boxningen ..Älskar thaiboxning och måste nöta nöta nöta ..Vill ju bli bra och bäst haha!
Sen är de ju bra om jag lyckas ta mig tid att hinna till alla träningar ..hmmmft.;P
Ja sen efter träningen blev de att skjutsa hem Marre sen tog jag & Elli en liten roadtripp till donken med några andra.. Höhö,Blev Mc Fish för min del och den knäcker med sallad i! Tänkte köpa en glass men blev övertalad att inte äta måste ju tänka på BEACHEN 2010 ;)
Nu är de dags för lunch och sen blir de att fira HELG typ :P
jag jobbar ju heeela helgen...
Är utan Mirran oxå,Hon kommer hem på söndag igen.. My baby girl!! *KÄRLEK*

Puss heeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar