söndag 9 maj 2010

Bakis skakis....

Hade en grymt rolig kväll igår!! Nu kan man säga att jag har FESTAT!Blev en hel del dricka kanske lite för mycket med tanke på att jag är såååå bakis! Borde kanske skippat sista drinken på tbs..heheh
Det brukar inte va värt de såhär dagen efter men de va helt klart värt det!
Hade så jävla roligt! Kul att träffa tejerna & co och dansa!
Och ja de va nog en hel del röij på mig igår HAHA =) =)
( det borde fan va alkolås på telefonerna )

Annie och hennes girls va på GARBOS nice! nästa gång bär de av dit men nyktert..Blir lugnt ett bra tag framöver igen nu.
Lite tråkigt att jag inte är i körbart bruk...
Hade massa planer för dagen men de verkar oxå skita sig like always när man "litar" på vissa personer... Men får skylla mig själv som planerar saker när jag vet att det inte går att lita på... Men thats life ..Blir en skön söndag med massa CHILL istället...

Ha en skön söndag alla.

Heippa hei!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar