lördag 22 maj 2010

ENJOY!

Vilken underbar dag det varit idag tiden har bara rusat iväg! Fick sovmorgon till att börja med till kl 12 :) Mår som en prinsessa!
Charlie ringde och tog med sig kidsen så gick vi ut på gården utanför oss.
Marina& komninos med familj va där,D&A kom ut & chilla även heta heta Annie kom och hängde med oss =)
Har solat i bikini,Druckit icecoffie fikat och bara NJUUUUTIT av solen och fått färg på köpet ;) LOVLEY!

Igår började jag kvällen med att bara chilla hemma i soffan med mitt täcke&godis :P
Senare ringde annie och ville ha med mig ut & åka lite bil..hängde på B-)
Vi tänkte dra in till stan,ta en fika chilla..till hennes telefon ringde och hon fick ett samtal ifrån en gammal vän ..;);)
vi hookade upp med denna och några till och de va dags att dra på RACE! Va många turer runt om hela stan va SKITROLIGT!Hade så jävla kul!
Va länge sen man skratta så här mycket!!Våran bilresa kommer jag sent att glömma *skrattar*
Va mycket folk man kände,kände igen roligt att prata med folk från förr haha =)
Nu chillar jag ..få se vad kvällen bjuder på..

imorgon åker Annie till GREKLAND! *snyft* liiite avis för vem vill inte ligga på playan och dricka parplydrinkar ??!

Ha en skön helg folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar