fredag 7 maj 2010

FOLK OK MEST BRUDAR...

Är så jävla desperata och UPPMÄRKSAMHETS KÅTA!! Asså allvalrigt talat! WHY????
Dom gör i stort sett vad som helst med vem som helst ..Helst inom samma umgängeskrets/kompisgäng..
och när jag skriver vad som helst så menar jag det ORDAGRANT!..hah
Skratt retande och patetiskt att dom tror att dom är SPECIELLA "one of a kind" aahahahaha
Garvar ihäl mig!! Vissa tror verkligen att dom är all that när dom i själva verket är all trash..
Det är vad jag tycker iaf.. !!

CRED till alla brudar med skin på näsan!Alla som står för vilka dom ÄR och vad dom tycker och tänker!
Och inte försöker va på ett visst sätt bara för att vara nån annan till lags,och fattar bättre än att sära på bena och tror sen att dom ska få respekt efter det..
PINSAMT..
Men skrattar ändå för vissa fattar fan inte bättre...att dom verkligen skämmer ut sig... for real.. UGLY BITCHES...

1 kommentar:

  1. TELL MEEEE!! nu blir jag nyfiken :) älskade bästa tjejen, fyfan vad jag saknar dig.. puss

    SvaraRadera